fbpx
Connect with us

חדשות מעולם השעונים

האויסטר פרפטואל דיי-דייט 36 (Oyster Perpetual Day-Date) החדש של רולקס ואנחנו ירוקים מקנאה….

Published

on

שעון רולקס זהב עם ירק

בכל עת מתגלה משהו חדש בשעוני רולקס!

ה-Oyster Perpetual Day-Date 36 החדש מביא איתו אבני חן בצבעים מבריקים המזכירים את חופי הים התיכון, החרוזים בצבע ירוק מאבני זכוכית, קרנליאן וטורקיז משתלבים עם זהב לבן, צהוב והכל במשקל של 18 קראט.

אבנים דקורטיביות

ישנו שימוש באבני קישוט דקורטיביות, אשר עוברות תהליך מיוחד עד להתקנתן בשעונים עצמם. האבנים מעוצבות על פני כל השעון כיצירת אמנות ייחודית והן מחולקות לסוגים שונים כגון האוונטורין הירוק, הקרנליאן והטורקיז. כל חוגה מזהב 18 קראט, צהוב או לבן משולבת עם אחת מאבני חן ונעשה גימור פרטני של כל חוגה כדי לעמוד בדרישות האיכות המחמירות של רולקס.

www.rolex.com

הגדרת חן

שעוני Day-Date 36 הן בעלי באזל משובץ ב-52 יהלומים בחיתוך מבריק, כמו גם סמני השעות הספרות הרומיות VI ו-IX. רולקס משתמשת רק באבני חן טבעיות באיכות הגבוהה ביותר, שנבחרו על פי קריטריונים קפדניים של ניקיון ובהירות. מעצבי השעונים ברולקס זוכים להערכה על הטכניקה שלהם בייצור, הגדרה ויישור והדגשת הברק המעולה של האבנים היקרות.

www.rolex.com

זהב ללא פשרות

רולקס מייצרים זהב 18 קראט לציפוי השעונים שלהם, והם מייצרים את הזהב בבית יציקה משלהם! הזהב מורכב מ-75% זהב טהור ומספר מתכות אחרות, המותג מייצר מספר סוגים של זהב 18 קראט: זהב צהוב, זהב לבן וזהב Everose בלעדי שפותח על ידי רולקס.

www.rolex.com

צמיד הנשיא ( president )

צמיד הנשיא הוא צמיד מיוחד שנוצר עבור שעוני ה- Day-Date של רולקס. הוא עשוי רק מזהב 18 קראט או פלטינה 950 ומתאים רק לדגמי ה-Day-Date (דיי דייט). הצמיד מצויד
במנגנון חיבור נסתר שמבטיח המשכיות חלקה בין הצמיד למארז השעון ומשלב אסתטיקה ותפקוד. הצמיד נפתח באמצעות ידית בצורת כתר רולקס.

מחיר הקולקציה

המחיר של Rolex Oyster Perpetual Day-Date 36 משתנה בהתאם לדגם הספציפי, החומרים והתכונות. בספטמבר 2021, המחיר ההתחלתי ל-Day-Date 36 חדש היה בסביבות $36,950 דולר עבור דגם זהב צהוב עם חוגה רגילה, שזה סביב ה- 135,000 ש"ח.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!