fbpx
Connect with us

ברייטלינג - Breitling

כרונומט אוטומטי GMT 40 – ברייטלינג 2022

Published

on

על השעון החדש של Breitling Chronomat Automatic GMT 40, או בקיצור Chronomat GMT, מוטלת המשימה למלא את החסר הנותר בקולקציה בעלת שמו: כל הגדלים הפופולריים כוסו מ-32 מ"מ קטנטנים ועד ל-44 מ"מ ענקיים, אבל 40 מ"מ המבוקש היה חסר. Chronomat GMT 40 החדש משלב חמישה צבעי חוגה עם חבילה מחושבת של צורה ופונקציה כדי להפוך את אוסף Chronomat לשלם.

www.breitling.com

פרטים טכניים

ברייטלינג משיקה חמישה דגמים חדשים של שעונים, העשויים מפלדת אל-חלד בקוטר של 40 מ"מ. השעונים מגוונים באופציות הצבעים שלהם, הכוללים ירוק, לבן, כחול, שחור ואנתרציט(פחם). גוף השעון מעוצב בעובי של 11.7 מ"מ.

לוחות השעונים המיוחדים שלהם כוללים טבעת היקפית פנימית, המציגה את 24 השעות, נוסף על כך, ברייטלינג בחרה להשתמש בטבעת חיצונית בגוון זהה ללוח השעונים (Tone-On-Tone). לתמיכה נוספת בזיהוי הזמן באזור השני, כל השעונים מגיעים עם מחוג GMT בצבע אדום יפהפה.

www.breitling.com

בצד ימין של השעונים נמצא כתר בצורת בצל המעניק נופך מרהיב. השעונים מיוצרים מבזל פלדת אל-חלד וכוללים את ארבעת הטפרים המוכרים של הסדרה, הכוללים את הספרות 15, 30, 45. בטפר שבשעה 12 נמצאת פנינה איכותית.

השעונים החדשים של ברייטלינג משלבים את מנגנון ה-Caliber 32. המנגנון הוא מנגנון אוטומטי הפועל בקצב של 28,800 ויברציות לשעה ומספק רזרבת כוח של 42 שעות. על אף השם המרשים, ה-Caliber 32 של ברייטלינג בעצם מבוסס על מנגנון ה-Caliber 2893-2 של ETA. גרסאות של מנגנון זה נמצאות בשעונים מגוון רחב של יצרניות שעונים. המנגנון מציע גם קומפליקציית "Caller GMT" המאפשרת שליטה עצמית על מחוג ה-GMT בשעון.

www.breitling.com

מה הנזק?

כל שעוני הסדרה הכרונומט GMT 40 החדשים של ברייטלינג מגיעים עם תג מחיר של 5,600 דולרים לפני מיסים.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!