fbpx
Connect with us

כללי

רצועות שעוני רולקס – בואו נעשה סדר

Published

on

רצועת האוייסטר (oyster)

לרולקס יש שלושה רצועות עיקריות על השעונים שלה, בכתבה זו נסקור את שלושתם ומה השימוש שלהם. הראשון מבינהם והפשוט יותר הוא רצועת האוייסטר (oyster) רצועת ה – האוייסטר היא רצועה עמידה ונוחה לענידה בשימוש יום יומי, רצועת האוייסטר זמינה בפלדת אל – חלד (Stainless steel), כמו כן בזהב לבן, זהב צהוב ורוזגולד (תערובת, של זהב צהוב טהור 24 קראט, נחושת וכסף). האוייסטר תגיע בעיקר על דגמי הספורט של רולקס כגון: הדייטונה ,סאבמרינר, יאכמאסטר והדייג'סט.

www.rolex.com

רצועת הג'ובילי (jubilee)

רצועת הג'ובילי זאת הרצועה הראשונה שיוצרה על ידי מותג הבית של רולקס, הרצועה ראתה אור לראשונה באמצע שנות ה – 40 לכבוד חגיגות ה – 40 של המותג ומכאן השם ג'ובילי(יוֹבֵל). רצועת הג'ובילי, שניה בחשיבותה, נחשבת לאגלנטית ונוחה גם כן לענידה יום יומית. רצועת הג'ובילי זמינה בפלדת אל – חלד (Stainless steel), טוטון (twotone) וזהב. רצועת הג'ובילי תגיע בעיקר על שעוני ה – gmt (באטמן, פפסי וכו') ועל שעוני הדייג'סט.

www.rolex.com

רצועת הפריזדנט (president)

רצועת הפריזדנט הנחשבת ליוקרתית ולחשובה מבין השלושה, הרצועה שהוצגה לראשונה על ידי רולקס בשנת 1956 במיוחד בשביל קולקציית הדיידייט (day-date). הרצועה תגיע אך ורק בחומרים היוקרתיים ביותר כגון : זהב לבן, זהב צהוב, רוזגולד ופלטינה. רצועת הפריזדנט תגיע בעיקר על שעוני הדיידייט ועל חלק משעוני הדייג'סט לנשים.

www.rolex.com

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!